Хочеш людиною справжньою стати -
Наші закони навчись поважати.
Навчись їх виконувать завжди і всюди,
Тоді і тебе поважатимуть люди!
"Я маю право!" - це тема виховної години у 4-Б класі, мета якої - навчити дітей знати та орієнтуватися у своїх правах, та взагалі, замислитися над тим, для чого у суспільстві існує таке поняття.
Школярі дізналися про те, що були часи, коли дітей узагалі не сприймали як повноцінну особистість і не зважали на їх потреби. Дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя. Пройшло не одне тисячоліття, поки люди не зрозуміли, що діти потребують особливої уваги. В 1982 році ООН проголосила Конвенцію про права дитини. Тепер людина від народження наділена правами.
А потім ми помандрували до квітника, на якому посадили різнокольорові квіточки, які назвали правознавчиками. Кожна пелюсточка - це право, яке реалізується в повсякденному дитячому житті.
Далі відбулося театралізоване дійство, в якому інтерпретували права через казку. Колобок пояснив вовкові, що він порушує його право на життя.
А поросятко, втікаючи від злого вовка, нагадало йому, що кожна дитина має право на житло та не повинна бути жертвою насильства. Дитина не має бути скривджена, так повчали котик і півник хитру лисичку.
В кінці уроку учні зробили висновок, що права дитини - це спеціальні можливості, необхідні дитині для існування.
Наші закони навчись поважати.
Навчись їх виконувать завжди і всюди,
Тоді і тебе поважатимуть люди!
"Я маю право!" - це тема виховної години у 4-Б класі, мета якої - навчити дітей знати та орієнтуватися у своїх правах, та взагалі, замислитися над тим, для чого у суспільстві існує таке поняття.
Школярі дізналися про те, що були часи, коли дітей узагалі не сприймали як повноцінну особистість і не зважали на їх потреби. Дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя. Пройшло не одне тисячоліття, поки люди не зрозуміли, що діти потребують особливої уваги. В 1982 році ООН проголосила Конвенцію про права дитини. Тепер людина від народження наділена правами.
А потім ми помандрували до квітника, на якому посадили різнокольорові квіточки, які назвали правознавчиками. Кожна пелюсточка - це право, яке реалізується в повсякденному дитячому житті.
Далі відбулося театралізоване дійство, в якому інтерпретували права через казку. Колобок пояснив вовкові, що він порушує його право на життя.
А поросятко, втікаючи від злого вовка, нагадало йому, що кожна дитина має право на житло та не повинна бути жертвою насильства. Дитина не має бути скривджена, так повчали котик і півник хитру лисичку.
В кінці уроку учні зробили висновок, що права дитини - це спеціальні можливості, необхідні дитині для існування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий