Методичне об'єднання

Керівник методичного
 об’єднання вчителів початкових класів
                                       Варбанець Н. П.


Інноваційні підходи щодо планування роботи навчального закладу на засадах Концепції Нової української школи





























План реалізації проблеми
«Створення умов для компетентнісного розвитку особистості учнів
шляхом удосконалення навчально-виховного процесу в умовах реформування початкової освіти»


Етап

Зміст роботи

Термін

Очікуваний результат


Результат роботи

Аналітико-теоретичний етап
1. Аналіз стану навчально-виховного процесу в початкових класах на основі анкетування та діагностування вчителів

2. Визначення науково-методичної  проблеми роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

3. Визначення теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів в межах проблеми ШМО

4. Пошук та вивчення теоретичних та наукових матеріалів з теми.
Обробка інформації

5. Робота з інформаційними джерелами (вебінари, курси-онлайн

2016/2017 навчальний рік
1. Визначення проблеми, обґрунтування її актуальності,

2. Планування самоосвітньої діяльності

3. Обробка інформації з теми

1. Проаналізовано стан навчально-виховного процесу в початкових класах на основі анкетування та діагностування вчителів

2. Визначено науково-методичну  проблему роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

3. Визначено теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів в межах проблеми ШМО

4. Опрацьовано теоретичний матеріал з науково-методичної проблеми МО .

5. Дібрано та обробляються теоретичні і наукові матеріали з теми підвищення майстерності вчителя

6. Протягом навчального року  учителі працювали з інформаційними джерелами:  брали участь у вебінарах, поповнювали знання на  курсах-онлайн.

7. Проаналізовано та обговорено  моніторинг знань, умінь та навичок учнів за І семестр та  навчальний рік

8. Виготовлено  роздатковий та дидактичний матеріал на тему:
- «Розвиток творчого мислення на уроках літературного читання в 2 класі»;
- «Мовленнєві розминки на уроках навчання грамоти»

10. Оформлено папку «Матеріали з профілактики втоми при роботі з комп’ютерною технікою»

11. Проведено 5 засідань МО:

 1. Особливості організації  навчально-виховного процесу в   початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році
Самоосвітня діяльність як один з чинників безперервної професійної освіти педагогічних працівників сучасної школи
2. Формування життєвих і здоровязберігаючих  компетентностей у молодших школярів в процесі вивчення основних наук на основі використання  інтерактивних  та проектних технологій
3. Використання ІКТ в початковій школі як засіб підвищення якості освіти
4. Здоров`язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початковій школі
5. Робота вчителя в творчому режимі – запорука успіху

Організаційно-прогнозуючий етап

1. Теоретичне оволодіння різними формами, методами передового досвіду,  сучасними педагогічними  технологіями для вдосконалення навчально- виховного процесу»

2. Взаємовідвідування уроків
«досвідчений вчитель-молодий вчитель», «молодий вчитель-досвідчений вчитель»

3. Індивідуальні консультації

4. Моделювання конспекту уроку, окремих етапів уроку

5. Ділова гра  «Розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів»





2017/2018 навчальний рік

1. Накопичення теоретичних знань.


2. Розробка методичних рекомендацій за результатами взаємовідвідувань  уроків


3.Психологічний супровід за результатами наставництва


Практичне впровадження проблеми
1. Участь у колективних методичних заходах МО та школи

2. Відкриті уроки з використанням вивчених методик і технологій

3.Обмін  інформацією з колегами.

4. Методичний супровід навчально-виховного процесу через психологічне, педагогічне, дидактичне тестування педагогічних працівників, учнів та батьків

4. Робота творчої міні групи з проблеми: «Використання інноваційних технологій як засіб підвищення   ефективності освітнього процесу»

5. Методичний тренінг  «Впровадження  здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховний процес"

2018/2019 навчальний рік
2019/2020 навчальний рік

1.Самоаналіз  власної професійної роботи

2. Накопичення методичних матеріалів

3. Створення умов  для  успішного впровадження нового освітнього стандарту на засадах компетентнісного підходу



Узагальнення результатів

1. Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти

2.Моніторингові дослідження якості знань, умінь та навичок учнів

3. Узагальнення досвіду роботи з опрацьованої теми

4. Аукціон педагогічних ідей з теми: «Сучасні технології формування компетентностей молодшого школяра, розвиток його творчої особистості»












2020/2021 навчальний рік

Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.

Позитивна динаміка якості знань

Оформлення методичних рекомендацій, тематичних папок,
розробок виховних заходів,
поширення досвіду роботи вчителів.






План реалізації проблеми саморозвитку
«Формування читацької компетентності молодших школярів через удосконалення навички читання»
вчителя початкових класів Варбанець Н. П.


Мета:  впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності, які сприяють формуванню читацької компетентності молодших школярів з метою покращення якості знань та підвищення рівня навчальної діяльності.


Завдання:
вивчити літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів учня;
відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
впроваджувати новітні технології , інновації в навчальну діяльність,
удосконалювати якість і ефективність процесу навчання  за рахунок реалізації пізнавальних інтересів учнів,
ознайомитися з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.


Перелік питань з самоосвіти:
сутність поняття «Компетентності та їх формування» ; «Формування навичок читання»
методи, прийоми, технології та умови успішного впровадження їх на практиці;
комплексний підхід до впровадження вивченого в навчально – виховний процес.


Очікуваний результат
оволодіння методами, технологіями, що сприяють розвиткові читацьких навичок, пізнавальних інтересів молодших школярів;
покращення якості навчання через підвищення якості уроку.


План реалізації проблеми
«Створення умов для компетентнісного розвитку особистості учнів
шляхом удосконалення навчально-виховного процесу в умовах реформування початкової освіти»


Етап

Зміст роботи

Термін

Очікуваний результат


Результат роботи

Аналітико-теоретичний етап
1. Аналіз стану навчально-виховного процесу в початкових класах на основі анкетування та діагностування вчителів

2. Визначення науково-методичної  проблеми роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

3. Визначення теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів в межах проблеми ШМО

4. Пошук та вивчення теоретичних та наукових матеріалів з теми.
Обробка інформації

5. Робота з інформаційними джерелами (вебінари, курси-онлайн

2016/2017 навчальний рік
1. Визначення проблеми, обґрунтування її актуальності,

2. Планування самоосвітньої діяльності

3. Обробка інформації з теми

1. Проаналізовано стан навчально-виховного процесу в початкових класах на основі анкетування та діагностування вчителів

2. Визначено науково-методичну  проблему роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

3. Визначено теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів в межах проблеми ШМО

4. Опрацьовано теоретичний матеріал з науково-методичної проблеми МО .

5. Дібрано та обробляються теоретичні і наукові матеріали з теми підвищення майстерності вчителя

6. Протягом навчального року  учителі працювали з інформаційними джерелами:  брали участь у вебінарах, поповнювали знання на  курсах-онлайн.

7. Проаналізовано та обговорено  моніторинг знань, умінь та навичок учнів за І семестр та  навчальний рік

8. Виготовлено  роздатковий та дидактичний матеріал на тему:
- «Розвиток творчого мислення на уроках літературного читання в 2 класі»;
- «Мовленнєві розминки на уроках навчання грамоти»

10. Оформлено папку «Матеріали з профілактики втоми при роботі з комп’ютерною технікою»

11. Проведено 5 засідань МО:

 1. Особливості організації  навчально-виховного процесу в   початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році
Самоосвітня діяльність як один з чинників безперервної професійної освіти педагогічних працівників сучасної школи
2. Формування життєвих і здоровязберігаючих  компетентностей у молодших школярів в процесі вивчення основних наук на основі використання  інтерактивних  та проектних технологій
3. Використання ІКТ в початковій школі як засіб підвищення якості освіти
4. Здоров`язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початковій школі
5. Робота вчителя в творчому режимі – запорука успіху

Організаційно-прогнозуючий етап

1. Теоретичне оволодіння різними формами, методами передового досвіду,  сучасними педагогічними  технологіями для вдосконалення навчально- виховного процесу»

2. Взаємовідвідування уроків
«досвідчений вчитель-молодий вчитель», «молодий вчитель-досвідчений вчитель»

3. Індивідуальні консультації

4. Моделювання конспекту уроку, окремих етапів уроку

5. Ділова гра  «Розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів»





2017/2018 навчальний рік

1. Накопичення теоретичних знань.


2. Розробка методичних рекомендацій за результатами взаємовідвідувань  уроків


3.Психологічний супровід за результатами наставництва


Практичне впровадження проблеми
1. Участь у колективних методичних заходах МО та школи

2. Відкриті уроки з використанням вивчених методик і технологій

3.Обмін  інформацією з колегами.

4. Методичний супровід навчально-виховного процесу через психологічне, педагогічне, дидактичне тестування педагогічних працівників, учнів та батьків

4. Робота творчої міні групи з проблеми: «Використання інноваційних технологій як засіб підвищення   ефективності освітнього процесу»

5. Методичний тренінг  «Впровадження  здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховний процес"

2018/2019 навчальний рік
2019/2020 навчальний рік

1.Самоаналіз  власної професійної роботи

2. Накопичення методичних матеріалів

3. Створення умов  для  успішного впровадження нового освітнього стандарту на засадах компетентнісного підходу



Узагальнення результатів

1. Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти

2.Моніторингові дослідження якості знань, умінь та навичок учнів

3. Узагальнення досвіду роботи з опрацьованої теми

4. Аукціон педагогічних ідей з теми: «Сучасні технології формування компетентностей молодшого школяра, розвиток його творчої особистості»












2020/2021 навчальний рік

Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.

Позитивна динаміка якості знань

Оформлення методичних рекомендацій, тематичних папок,
розробок виховних заходів,
поширення досвіду роботи вчителів.






План реалізації проблеми саморозвитку
«Формування читацької компетентності молодших школярів через удосконалення навички читання»
вчителя початкових класів Варбанець Н. П.


Мета:  впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності, які сприяють формуванню читацької компетентності молодших школярів з метою покращення якості знань та підвищення рівня навчальної діяльності.


Завдання:
вивчити літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів учня;
відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
впроваджувати новітні технології , інновації в навчальну діяльність,
удосконалювати якість і ефективність процесу навчання  за рахунок реалізації пізнавальних інтересів учнів,
ознайомитися з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.


Перелік питань з самоосвіти:
сутність поняття «Компетентності та їх формування» ; «Формування навичок читання»
методи, прийоми, технології та умови успішного впровадження їх на практиці;
комплексний підхід до впровадження вивченого в навчально – виховний процес.


Очікуваний результат
оволодіння методами, технологіями, що сприяють розвиткові читацьких навичок, пізнавальних інтересів молодших школярів;
покращення якості навчання через підвищення якості уроку.







Етапи

Зміст роботи



Термін

Очікувані результати

Результат роботи

Аналітико-теоретичний етап



1. Визначення теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності в межах проблеми

2. Пошук та вивчення теоретичних та наукових матеріалів з теми.
Обробка інформації

3.Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

4. Робота з інформаційними джерелами (вебінари, курси-онлайн)

5. Участь у роботі ШМО

2016\2017 навчальний рік

1. Визначення проблеми, обґрунтування її актуальності.

2. Планування самоосвітньої діяльності

3. Обробка інформації з теми



1. Визначено тему з самоосвіти

2.Опрацьовано та вивчено теоретичні та наукові матеріали з теми

3. Сплановано самоосвітню діяльність відповідно до плану науково-методичної роботи школи

4.Участь у районних семінарах;  засіданнях МО, педрадах, вебінарах



Організаційно-прогнозуючий етап

1.Визначення мети й завдань роботи над проблемою.
2.Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.
3. Прогнозування результатів.
4. Демонстрація позитивних здобутків, самостійного моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег
5. Участь у роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок, та ін. )
6. Розробка  дидактичних матеріалів
7. Підготовка і розробка завдань і вправ на заплановану тематику

2017/2018 навчальний рік

1. Накопичення теоретичних знань.

2.Психологічний супровід за результатами наставництва
                                                        3. Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми



Практичне впровадження проблеми
1. Самостійне моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег
2. Участь у роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок, робота у творчій групі)
3. Розробка  дидактичних матеріалів.
4. Розробка і підготовка колективного проекту  на заплановану тематику

 5. Демонстрація позитивних здобутків,

2018/2019 навчальний рік
2019/2020 навчальний рік
1. Впровадження ППД, системи заходів щодо розв’язування проблеми.
2. Формування методичного комплексу.
3. Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.
4. Коригування роботи
5. Розповсюдження досвіду в ході подальшої педагогічної діяльності




Узагальнення результатів







1. Впровадження ППД, системи заходів
 щодо розв’язання проблеми.

2. Формування методичного комплексу.

3. Відстеження процесу поточних, проміжних результатів.

 4. Коригування роботи.

5. Оформлення результатів роботи з теми саморозвитку.
     6. Подання матеріалів
2020/2021 навчальний рік
1.Звіт про результати роботи на  засіданні ШМО
2. Вироблення пропозицій до роботи ШМО щодо забезпечення та поширення досвіду з опрацьованої теми.
3. Оформлення презентаційних матеріалів до уроків з використанням Інтернет-ресурсів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий