Найважливіша умова успішної роботи школи - це багате, різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійне інтелектуальне зростання, удосконалення. В. О. Сухомлинський
Усім відома істина: діти початкових класів люблять учитися, але дорослі часто забувають про те, що діти люблять учитися добре! І тому головне завдання педагога - створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що "я знаю", "я вмію". А для цього учителеві потрібно організовувати навчальну діяльність таким чином, щоб кожен відчув силу успіху, що надихає.
Варбанець Н. П. провела з вчителями вправу "Розкажіть про своїх учнів", використовуючи тільки прикметники.
Щоб уроки навчання грамоти були цікавими, Могетич С. Г. проводить гру "Зачаровані слова", під час якої діти вдосконалюють вміння цілісно сприймати образи букв, покращують швидкість читання.
Для розвитку творчості на уроках української мови Бруквач О. М. навчає дітей складати загадки за відгадками в малюнках і опорними словами.
Гавлюковська О. А. поділилася досвідом організації проєктної діяльності учнів на уроках природознавства.
Використовуючи різні форми організації навчання молодших школярів, ми намагаємося перетворити звичайний урок на урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог, щоб розбудити і привити інтерес учнів до читання, математики, природи, мистецтва.
Усім відома істина: діти початкових класів люблять учитися, але дорослі часто забувають про те, що діти люблять учитися добре! І тому головне завдання педагога - створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що "я знаю", "я вмію". А для цього учителеві потрібно організовувати навчальну діяльність таким чином, щоб кожен відчув силу успіху, що надихає.
Тому сьогодні ми зібралися разом щоб поговорити про цікаві види роботи, які впроваджуємо на уроках в початкових класах. Кожен вчитель мав можливість поділитися педагогічними знахідками і взяти щось цікаве для себе.
Варбанець Н. П. провела з вчителями вправу "Розкажіть про своїх учнів", використовуючи тільки прикметники.
Щоб уроки навчання грамоти були цікавими, Могетич С. Г. проводить гру "Зачаровані слова", під час якої діти вдосконалюють вміння цілісно сприймати образи букв, покращують швидкість читання.
Для розвитку творчості на уроках української мови Бруквач О. М. навчає дітей складати загадки за відгадками в малюнках і опорними словами.
Гавлюковська О. А. поділилася досвідом організації проєктної діяльності учнів на уроках природознавства.
Використовуючи різні форми організації навчання молодших школярів, ми намагаємося перетворити звичайний урок на урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог, щоб розбудити і привити інтерес учнів до читання, математики, природи, мистецтва.
Комментариев нет:
Отправить комментарий