№
з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час
роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом четверга
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
4. Упорядкування
роздаткового матеріалу з української мови з теми «Дієслово»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
Протягом дня
11.00-12.00
|
|
2.
|
13.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Робота з
класним журналом
4.
Онлайн консультації з учнями з теми «Задачі на зустрічний рух та рух в різних
напрямках
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
Протягом дня
|
|
3.
|
16.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом понеділка. Підбір і
перегляд відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Робота з календарним плануванням (ущільнення уроків). Ознайомлення з
рекомендаціями Одеської академії підвищення кваліфікації вчителів
4. Онлайн
консультації з учнями з теми «Задачі на зустрічний рух та рух в різних
напрямках»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
Протягом дня
|
|
4.
|
17.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом вівторка. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Підготовка матеріалів до засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів на тему: «Педагогіка партнерства як
ключовий компонент Нової української школи»
4. Онлайн
консультації з учнями з теми «Неозначена форма дієслова – початкова форма
дієслова»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-13.00
Протягом дня
|
|
5.
|
18.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом середи. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Оформлення
статті «Нам ніколи сумувати» на блозі «Скарбничка навчальних матеріалів»
4. Онлайн консультації з учнями з теми «Будова річки»
(природознавство)
5. Онлайн консультації з батьками «Як ефективно
організувати день дитини під час карантину»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
Протягом дня
|
|
6.
|
19.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом четверга. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Оформлення
статті «Нам ніколи сумувати» на блозі «Скарбничка навчальних матеріалів»
4.Методична
робота. Підготовка матеріалів до
засідання методичного об’єднання вчителів початкових
класів на тему: «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової
української школи»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
7.
|
20.03.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Оформлення
статті «Нам ніколи сумувати» на блозі «Скарбничка навчальних матеріалів»
4. Методична
робота. Підготовка матеріалів до педагогічного тренінгу «Педагогіка партнерства
як продуктивна форма взаємодії вчителя та учня»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
8.
|
23.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом понеділка. Підбір і
перегляд відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Методична робота. Підготовка матеріалів до педагогічного тренінгу «Педагогіка
партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учня»
4. Онлайн
консультації з учнями з теми «Рівнинні та гірські річки», та з підготовки до
ДПА з української мови
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-14.00
Протягом дня
|
|
9.
|
24.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом вівторка. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Методична
робота. Вивчення методики складання ментальних карт на уроках української
мови та природознавства»
4.
Онлайн консультації для дітей з теми «Перетворення задачі на спільну роботу у
задачу на рух»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-14.00
Протягом дня
|
|
10.
|
25.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом середи. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Методична робота.Підготувати рекомендації для вчителів початкових класів для
ознайомлення з методикою технології «кластер»
4.
Онлайн консультації для дітей «Підготовка до природничого конкурсу «Колосок»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-14.00
Протягом дня |
|
11.
|
26.03.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом четверга. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі«Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Участь у вебінарі (Всеосвіта) «Родзинки сучасного уроку»
4.
Онлайн спілкування з батьками про труднощі
під час самостійного навчанні дитини
|
8.30-10.45
10.45-11.00
12.00-13.00
Протягом дня
|
|
12.
|
27.03.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Опрацювати
наказ МОН України від
30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію
учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні
документи щодо проведення ДПА учнів у 2020 році»
4. Онлайн
консультації для дітей і батьків з теми «Обчислення площі фігури» та «Підготовка до природничого конкурсу
«Колосок»
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
Протягом дня
|
|
13.
|
30.03.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом понеділка. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Ознайомитися з Інструкцією про
звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН
України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р.
№ 72/78). Опрацювати наказ МОН України
«Порядок переведення учнів (вихованців) ЗНЗ до наступного класу» та
нормативні документи щодо закінчення
2019-2020 н. р.
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
8.30-10.45
10.45-11.00
11.00-12.00
Протягом дня |
|
14.
|
31.03.2020
|
1.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом вівторка. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Перевірка тестових завдань
4.
Опрацювання матеріалів інклюзивної освіти
5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
8 .30-10.45
10.45-11.00
11.00-11.40
11.40-13.00
Протягом дня
|
|
15.
|
01.04.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом середи. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі
|
08.30-10.45
10.45-11.00
11.00-13.00
|
|
16.
|
02.04.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом четверга. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
08.30-10.45
10.45-11.00
11.00-13.00
|
|
17.
|
03.04.2020
|
1. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
2. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
3.
Підготовка конспектів уроків на понеділок, 06.04.
3. Систематизація матеріалів з
математики і української мови
|
08.30-10.45
10.45-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
|
18.
|
06.04
|
1.
Індвідуальні консультації через Skype з математики, природо-знавства
2. Розробка а завдань для учнів
-Б класу за
розкладом вівторка. Підбір і перегляд відеоматеріалів на YouTube-каналі.
Телеуроки «Домашка»
3. Розміщення
на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
4.
Інклюзивне навчання. Індивідуальна робота з учнем через Skype. Додавання і
віднімання числа 7. Закріплення читання і письма букви Щщ. Консультація для
батьків
|
9.00 – 11.00
15.00-18.00
18.00-18.20
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
19.
|
07.04
|
1.
Уроки української мови, математики через Skype
2.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці. Підбір і перегляд
відеоматеріалів на YouTube-каналі. Телеуроки «Домашка»
3.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
4.
Перегляд матеріалів вебінару
«Дистанційне
навчання в умовах карантину»
5.
Спілкування з мамою Калініна Михайла щодо заохочення дитини до навчання
|
9.00 – 10.00
15.00- 18.00
18.00-18.20
11.00-12.30
12.30-13.00
|
|
20.
|
08.04
|
1. Уроки
української мови, математики через Skype
2.
Розробка завдань для учнів 4-Б класу за розкладом четверга. Підбір і перегляд
відеоматеріалів на YouTube-каналі. Телеуроки «Домашка»
2.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
4.
Інклюзивне навчання. Індивідуальна робота з учнем через Skype. Читання і
письмо складів і слів з буквою Щщ.
Додавання і віднімання чисел 5,6,7. Консультація для батьків
|
9.00-10.30
15.00-18.00
18.00-18.20
11.00-12.00
|
|
21.
|
09.04
|
1.
Уроки української мови, математики ,
природознавства через Skype
2. Розробка
завдань для учнів 4-Б класу за розкладом п’ятниці. Підбір і перегляд
відеоматеріалів
3.
Розміщення на особистому блозі «Скарбничка навчальних матеріалів» та Viber завдань для учнів
4.Перегляд
матеріалів вебінару «Скринька таємниць творчого вчителя»
|
9.00-11.00
15.00-18.00
18.00-18.20
13.00-14.00
|
|
22.
|
10.04
|
1.
Уроки української мови, математики, літературного читання через Skype
2. Інклюзивне
навчання. Індивідуальна робота з учнем через Skype. Читання і письмо втвчених
букв, складів, слів. Додавання і віднімання чисел 3 – 7. Консультація для
батьків
3.
Індивідуальні консультації для батьків про весняні канікули під час карантину
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
Індивідуальний план роботи під час весняних канікул
(13.04.2020 – 17.04.2020)
|
||||
23.
|
13.04
|
1. Розміщення паролів для учнів для виконання завдань з математики на сайті Vchy.com.ua.
Надання
консультацій у вайбер-групі
2.Підібрати
презентацію " Як
поводитися під час карантину"
3. Участь у інтернет-вебінарі «Дистанційне
навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків». Спікер Шпильова Вікторія Володимирівна.
4. Інклюзивне навчання. Пояснити дитині поняття «канікули під час карантину».
Читання і переказ казки «Ріпка». Консультація для батьків
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
13.00-14.00
12.00-12.40
|
|
24.
|
14.04
|
1. Створення
онлайн тестів з теми «Прислівник», «Задачі на рух»
2.
Консультації щодо участі школярів у
акції «Дякуємо лікарям».
3. Корекція календарно-
тематичного та виховного плану на 2019-2020
навчальний рік (ІІ семестр)
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
25.
|
15.04
|
1. Опрацювання
Листа МОН України «Про закінчення 2019-2020 навчального року»
3. Розміщення
малюнків «Дякуємо лікарям» на шкільному блозі
3. Онлайн
спілкування з дітьми «Як ми проводимо канікули»
|
10.00-12.00
9.00-9.20
9.20-10.20 |
|
26.
|
16.04
|
1. Створення
онлайн тестів з літературного читання для формувального оцінювання
2. Корекція календарно-
тематичного та виховного плану на 2019-2020 навчальний рік (ІІ семестр)
3 Написання і розміщення статті на блозі «Нам нудьгувати
ніколи»
|
9.00-10.30
10.30 -11.00
11.00-12.00
|
|
27.
|
17.04
|
1.Створення
онлайн тестів з української мови
та літературного читання для формувального оцінювання
2.Знайти казку
для дітей про коронавірус «Чому
мені не можна до бабусі?» і
розмістити посилання у вайбер- групі.
3. Інклюзивне
навчання.
Бесіда
«Як твоя родина готується до Великодня».
Консультація
для батьків.
|
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-11.30
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий