понедельник, 11 января 2021 г.

Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу



Дітям не потрібні ідеальні вчителі! Їм потрібні вчителі, які розпалюють жагу до знань, які вселяють віру в свої сили. і спонукають щодня усміхатися.



Третій рік початкова школа працює за компетентнісним навчанням. Це означає, що учні замість запам'ятовування інформації опановують компетентності (навчання через практику і тому, що знадобиться в житті). Таке навчання передбачає не лише опанування академічних знань (з математики, мов, природничих наук), а й так званих соціальних компетентностей (уміння працювати в команді, вирішувати складні проблеми,  пропонувати нові ідеї). Якщо академічну частину компетентностей у школах уміють оцінювати, то соціальну - тільки навчаються. Тому 6 січня 2021 року вчителі 3 класів під час семінару-практикуму "Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу" опрацьовували та узагальнювали модель формувального та підсумкового оцінювання. Спершу  визначили відмінності між традиційним та формувальним оцінюванням, між формувальним та підсумковим. Опрацювали алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання та на практиці опановували його техніки.








Комментариев нет:

Отправить комментарий