Швидко промайнув ще один тиждень під гаслом "Як управляти часом", протягом якого школярі перевтілювалися у Дослідників часу, Знавців режиму дня, дізналися, що годинники бувають механічними, електронними, пісковими, водяними, і, навіть, квітковими.
Ознайомлюючись з поняттям "тайм-менеджмент", дітям стало відомо, що керувати часом неможливо, але можна навчитися організовувати свій час. Тож потрібно з користю використовувати кожну його хвилину.
Вирували емоції під час вправи "Жаба на сніданок" або як усе встигати?", внаслідок якої учні зробили висновок: якщо ти хочеш чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть значно легшими.
Комментариев нет:
Отправить комментарий