четверг, 20 января 2022 г.

Тематичний день "Чому здоров'я - найбільше багатство?"

 


Протягом навчального дня учні 2-Б класу досліджували  проблему «Чому здоров’я – найбільше багатство?». Для  того, щоб поглибити поняття дітей про цінність здоров’я для людини та  закріпити знання з питань здорового способу життя,  зінтегрувала мовно-літературну, математичну, соціальну і здоров’язбережувальну галузі. Поєднувати теми різних навчальних предметів — цікаво і корисно. Це допомагає учням бачити зв’язок навчання із життям і застосовувати знання на практиці. Такі заняття стимулюють пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів, дають можливість підводити дітей до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки, дають  можливість формувати в учнів якісно нові знання, що характеризуються вищим рівнем мислення, динамічністю застосування в нових ситуаціях, підвищення їх дієвості й систематичності.


Протягом дня опрацьовано багато цікавого і корисного матеріалу. Аналізуючи  вірші Н. Красоткіної  та Л. Лисенко школярі  вибирали і пояснювали поняття, що сприяють зміцненню здоров’я. Із задоволенням діти інсценували казку «Мандрівка Колобка до країни Здоров’я». Зайчик-спортсмен навіть і не думав їсти Колобка, а вивчив з дітьми руханку «Сонце світить на того, хто…». Вовчик провів гру «Павутинка», допоміг  скласти  і вивчив з  дітьми прислів’я про здоровий спосіб життя.  Малята навчали Ведмедика, у якого болів живіт, як правильно харчуватися, розповіли про «корисну» і «шкідливу» їжу, погралися з ним у гру «Плескай-тупай». А він пообіцяв дітям, що не забуде поради і сяде на дієту.  Сучасна мудра Лиска  поцікавилася у Колобка який у нього термін споживання, чи є в ньому консерванти і барвники.  Вона провела з дітьми практичну роботу з визначення терміну придатності продуктів. Наступним етапом заняття була математична хвилинка. Діти досліджували, що дорожче: лікування застуди чи профілактика? Кожна група отримала картку з назвою лікарських препаратів та їх приблизною вартістю на перший день лікування, обрахувала їх вартість. Зосереджено та старанно писали діти диктант на тему «Грип». Завершився навчальний день підведенням підсумків. Всі разом вирішили, що потрібно ще багато часу, щоб досконало вивчити і дослідити цю тему.













Комментариев нет:

Отправить комментарий