четверг, 17 февраля 2022 г.

Інтернет - сучасний інформаційний простір

 

Сучасних школярів називають людьми нового покоління - «цифрові аборигени». Вони не уявляють життя без комп’ютера, інтернету, пошукових систем, мережевих спільнот, чатів тощо. Дітям доводиться стикатися з постійно зростаючим потоком інформації, вони відчувають значні труднощі, коли їм необхідно проявити пошукові навички, самостійно критично оцінити отриману інформацію. Тому виникає потреба формування медіаінформаційної грамотності учнів усіх вікових категорій. Діти повинні якомога раніше усвідомлювати необхідність оцінки рівня безпеки інформації.Для цього потрібно виховувати у дітей критичне мислення, щоб вони самі могли навчитися, а іноді й підказати батькам як користуватися інформацією.

Урок у 2-Б класі почався вправою «Інтернетпавутиння». Моїм завдання було  підвести учнів до висновку, що інформація в інтернетмережі може бути абсолютно різною: правдивою / неправдивою,  достовірною / недостовірною,  істинною / фейковою. І саме дитина повинна перевіряти те, що бере до користування. Під час вправи «Інтернет – користь та шкода» запропонувала дітям стати опонетами – піддавати сумнівові слушність висунутої тези. Одна команда знаходила позитив і користь цих дій, а друга – негатив чи шкоду тих самих тверджень. Переглядаючи мультфільм «Пригоди Петрика в Інтернеті», повторили правила  інформаційної гігієни. А Лисичка і Черепаха розповіли нам історію про наслідки впливу реклами.











Комментариев нет:

Отправить комментарий