Щоб забезпечити усвідомлене засвоєння учнями матеріалу, необхідно в процесі його вивчення залучати дітей до активної розумової діяльності, яка передбачає виконання певних розумових операцій: спостереження, аналіз, порівняння, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, узагальнення своїх спостережень, формулювання під керівництвом учителя висновків. Тому на уроках перевагу надаю практичним роботам, демонстраційним дослідам, спостереженням в природі, екологічному моделюванню та прогнозуванню, вирішенню ситуативних завдань, а також практичній діяльності.
Досліджуючи деякі властивості повітря, знаходили
підтвердження правдивості відомостей: повітря займає навколишній простір, повітря – це суміш газів.
Розмірковуючи про негативні наслідки викидання поліетиленових пакетів, дізналися про тривалість розпаду поліетилену, висловлювали думки, як зменшити його споживання у своєму побуті.Щоб виготовити паперові пакети для печива, навчалися з допомогою дорослих креслити розгортки прямокутної форми.
Опрацьовуючи тему уроку «Який найсмачніший винахід людства?», створили прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв у програмі Paint.
Комментариев нет:
Отправить комментарий