понедельник, 11 апреля 2022 г.

Досліджуємо-розмірковуємо-узагальнюємо

 

Щоб забезпечити усвідомлене засвоєння учнями  матеріалу, необхідно в процесі його вивчення залучати дітей до активної розумової діяльності, яка передбачає виконання певних розумових операцій: спостереження, аналіз, порівняння, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, узагальнення своїх спостережень, формулювання під керівництвом учителя висновків. Тому на уроках перевагу надаю практичним роботам, демонстраційним дослідам, спостереженням в природі, екологічному моделюванню та прогнозуванню, вирішенню ситуативних завдань, а також практичній діяльності.

Досліджуючи деякі властивості повітря, знаходили підтвердження правдивості відомостей: повітря займає навколишній простір,  повітря – це суміш газів.







 







Розмірковуючи про негативні наслідки  викидання поліетиленових пакетів, дізналися про тривалість  розпаду поліетилену, висловлювали думки, як зменшити його споживання у своєму побуті.Щоб виготовити паперові пакети для печива, навчалися з допомогою дорослих креслити розгортки прямокутної форми.









 









Опрацьовуючи тему уроку «Який найсмачніший винахід людства?», створили прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв у програмі Paint.






Комментариев нет:

Отправить комментарий