Добираючи матеріал до виховної години «Вишиванка – код української нації», за мету взяла збагатити знання дітей про особливості українського національного одягу, зокрема, вишитої сорочки. Четвертокласники з цікавістю слухали розповідь про вишиванку. Що це не тільки прадавня частина гардеробу нашого народу, що передавалась нащадкам та служила оберегом для його власника. Пращури вірили, що вишиванка є оберегом від усього лихого. І намагались закодувати в орнаменті щастя, волю, життя та інше.
Існують свідчення, що процес вишивання мав вигляд особливої церемонії. Жінки вишиваючи молились і вірили, що ці молитви зроблять їх вишиванку сильною, наповненою позитивною енергією та здатною захистити від зла та напасті. Дослідницький етап уроку присвятили символам, які зображали на вишиванці, тому що наші предки вірили, що кожен елемент на вишиванці має конкретне значення, поєднання певних візерунків може принести в їхню долю лихо, або ж навпаки – щастя та вдачу. Знавці вишиванки переконують, що символізм елементів вишиванки має дуже сильний вплив на життя того, хто її носить. Ознайомила школярів з програмою завдяки якій є можливість зашифрувати слова, власне ім’я у схему українського орнаменту, який нагадує QR-код. Щоб створити код нашого класу діти «вишили» своє ім’я.
Комментариев нет:
Отправить комментарий