вторник, 19 февраля 2019 г.

Гра - найкращий друг для школяра!


Грайтесь з нами!
Грайтесь, як ми!
Грайтесь краще нас!
Школа - це місце, де дитина проводить значну частину часу. Існує думка, що учитель може зробити для здоров'я дитини набагато більше, ніж лікар.
Костянтин Дмитрович Ушинський  у статті "Педагогічна подорож до Швейцарії" підкреслює: "Дайте дитині трохи порухатися і вона подарує вам 10 хвилин уваги, а 10 хвилин жвавої уваги, якщо ви зуміли їх використати, дадуть вам у результаті більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять".
Тому, обираючи здоров'язберігаючу технологію, над якою працюю декілька років, я визначила тему "Гра - найкращий друг для школяра", тому що рухливі ігри сприяють зміцненню здоров'я та забезпечують достатню фізичну активність молодших школярів. Вони задовольняють потребу організу дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду.
За допомогою ігор  у школярів закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички з основних рухів, розвиваються такі важливі якості, як сила, швидкість, спритність, витривалість.
Підсуковим  етапом довготривалого проекту "Гра - найкращий друг для школяра" стало Свято гри для учнів початкових класів, яке проходило під гаслом "Грайтесь з нами! Грайтесь, як ми! Грайтесь краще нас!"
А розпочали веселе дійство учні 3-Б класу такими словами:

                                                                                                            "Щоб здоровим, сильним бути,
Треба нам про сум забути.
В ігри треба гратись,
І частіше усміхатись!
Бо усміхнена людина -
Це здоров'я половина!
Є один рецепт у світі -
Він усім підходить дітям:
Якщо будем гру любити,
Зможем років сто прожити!"
Мої помічники - консультанти організовували і пояснювали зміст та правила ігор.
Сподобалась дітям гра-забава на координацію рухів "Павучок". Нелегко було дітям запам'ятати алгоритм подолання павучкової доріжки. Та більшість успішно впорались із завданням.
Хлопчики й дівчатка навперебій "Годували малюків" довгими макаронами. Під час цієї гри діти не тільки розважалися і веселилися, але й розвивали дрібну моторику.
Прихильники спокійних ігор з'юрмилися біля "квітучої галявини", на якій паслася флегматична безхвоста корівка. І дуже кожному хотілося приладнати їй загубленого хзвоста. Але зробити це із зав'язании очима не легко. Тому й лунав тут веселий сміх.
Для попередження плоскостопості навчали малюків "ліпити" ногами паперові сніжки, а потім із завзяттям діти намагалися поцілити ними один в одного.
А які ж розваги без нововведень? Lego - це модно! Тому ми вирішили не відставати від прогресу. Погрались у запальну гру "Збери цеглинки другові".
"Покаталися" діти  на тракторі. Але рухався він тільки тоді, коли дії трактористів були злагодженими, а для цього необхідно координувати рухи рук і ніг як кожному, так і всім разом. З дистанції зійшла тільки одна команда, інші дійшли до фінішу.
Футбол - це гра, яка навчає співпрацювати в команді, допомагати та підтримувати один одного. А ми грали в незвичний футбол, бо "футбольне поле" гравці тримали в руках. І від кожного залежав результат. А які емоції вирували: і сміх, і галас, і невдоволення партнерами по команді, які вчасно не зреагували на м'яч. Але завжди перемагала дружба. Бо головне не кількість пропущених і забитих м'ячів, а  маса отриманих позитивних емоцій.















Гра - невичерпна виховна, навчальна і розвивальна скриня для школярів. Саме в ній відображаються темперамент, харатер, почуття, емоції наших дітей.
Чим більше дитина рухається, перебуває на свіжому повітрі, тим здоровішою вона росте і краще розвивається.








Комментариев нет:

Отправить комментарий