пятница, 8 марта 2019 г.

Дослідницька лабораторія 3-Б класу



Видатний китайський філософ Конфуцій ще понад 2400 років тому помітив таку залежність:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.

Крізь віки ця  мудрість дійшла до нас, підтверджуючи незамінну роль практичної діяльності людини в пізнанні світу.



Урок природознавства - це ідеальний час для всебічного розвитку учнів. Саме на цих заняттях у дітей найбільше виникає "Чому?". Проаналізувавши роботу учнів на уроках природознавства, я прийшла до висновку, що "Дослідницька лабораторія" на таких уроках просто необхідна, тому що така робота формує гаронійно розвинену творчу особистість здатну логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здатну систематизувати і накопичувати знання, здатну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції.
Важливе значення для емоційно-естетичного сприйняття природи відіграють спостереження за довкіллям, власні дослідження. Такі форми проведення навчальних занять позитивно впливають на емоційну сферу дитини, сприяють розвитку уяви, фантазії, мислення, уваги.



Навесні учні 3-Б класу в рамках навчальної програми реалізували проект "Теплиця на моєму підвіконні". Діти висадили насіння квасолі і доглядали за ним, записуючи у "Щоденник спостережень" зміни у рості і розвитку рослин. Були успіхи і невдачі, переживання і радість відкриття. Діти із захопленням спостерігали, як зароджується життя, як розвиваються рослини, а тепер чекають, коли квасоля розквітне.

В процесі роботи діти навчаються спостерігати, порівнювати, встановлювати закономірності, робити висновки.В ході досліджень учні підтвердили свої теоретичні знання про умови проростання насіння і успішного розвитку рослин. Знання, власноруч перевірені і підтверджені на практиці, діти збережуть на все життя!



Комментариев нет:

Отправить комментарий