Світ, що оточує дитину, - це передусім світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму.
В. Сухомлинський
Свідоме і бережливе ставлення кожної людини до природи можливе тільки при наявності екологічної культури, яка повинна формуватись, починаючи з дитинства. На уроках ЯДС подобається дітям бути дослідниками, кореспондентами, акторами, працювати у групах. Така методика роботи дає можливість не тільки забезпечити учнів системою знань про природу, розвивати критичне мислення, мовлення, упевненість в собі, а й формувати екологічно та інтелектуально розвинену людину, здатну відповідати за збереження себе та свого природного й суспільного довкілля. Застосування поєднання гри та самостійної дослідницької діяльності дозволяють учням не тільки отримувати знання, а і створює позитивне емоційне забарвлення власного пошуку і створює базу для доброзичливого відношення до охорони природи. До того ж діти з більшим задоволенням займаються творчістю і вчаться самі, ніж приймають готову інформацію та точку зору ззовні. Вивчаючи тему "Як мандрують птахи?" діти досліджували інформацію з різних джерел про мігруючих птахів нашої місцевості. А результати своєї роботи оформили в інформаційний картах. Також другокласники із задоволенням створили паперові маски птахів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий