Однією з основних проблем сучасної методики навчання мови є формування умінь і навичок зв’язного мовлення.
Найбільш
сприятливі умови для вдосконалення мовлення створюються у тому випадку, коли
навчання проводиться на рівні діяльності, тобто в умовах, наближених до
природної комунікації, які забезпечують свідомість
у побудові висловлювання і більш високу мотивацію у навчанні.
Допомагає мені в роботі технологія 4К: креативність,
критичне мислення, комунікація та командна праця.
Опрацьовуючи тему «П’єса», діти ознайомилися зі складовими цього жанру – дійові особи, репліка, ремарка, декорації, навчалися розігрувати сцени із п’єси Лесі Мовчун «Горіхові принцеси». А на уроці розвитку мовлення учні спробували скласти п’єсу на основі казки «Колобок». За ідею взяли підказку з підручника. Дітям потрібно уявити, що Колобок володів здатністю у хвилини небезпеки робити двійників. В даному випадку і спрацювала технологія 4К: школярі комунікували в групах, складаючи сценарій, проявили навички критичного мислення, а в результаті - злагоджена командна робота.
Комментариев нет:
Отправить комментарий