Олімпійський урок в 4-Б класі розпочався запитанням – як ви думаєте з якою метою проводяться Олімпійські ігри? Чому спеціальним гаслом ігор є три слова «Citius. Altius. Fortius», які латинською означають – «Швидше, вище, сильніше». Щоб активізувати інтерес учнів до пізнання історії спорту, з метою популяризації олімпійського руху, ознайомила їх з історією Олімпійських ігор, з культурою та традиціями Стародавньої Греції. Учні дізналися, що засновником сучасних Олімпійських ігор є П’єр де Кубертен – французький громадський діяч. Але четверокласники не тільки слухали розповідь, переглядали відео, а й самі розповідали про першу олімпійську нагороду – вінок з маслинового листя, чому на олімпійському прапорі 5 кілець різного кольору і що вони позначають, чому Олімпійський прапор білого кольору, що олімпійський вогонь запалюють в Олімпії і він проходить свій шлях до міста, в якому відбуваються Олімпійські ігри, за допомогою смолоскипової естафети та закінчує подорож у великій чаші олімпійського стадіону. Наступним етапом роботи стало вирішення проблеми: а чому ж у світі такий інтерес до олімпійського руху? Підсумовуючи обговорення, ми дійшли висновку, що Олімпійський рух поширює у світі ідеї здорового способу життя, сприяє налагодженню дружніх стосунків між народами, континентами, бо Олімпійський вогонь подорожує планетою і запалює в серцях усіх людей світу дух свободи, миру, єдності, дружби та спорту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий