Готуючись до інтегрованого уроку ЯДС взяла за мету формувати та розвивати вміння дітей досліджувати, критично та доказово мислити, робити висновки зі спостережень і досліджень, висловлювати та аргументувати свою думку. Розпочався урок, як завжди, з емоційного налаштування. Цього разу учні заповнювали банку своїм позитивом. А щоб дізнатися, куди вирушимо і з ким познайомимося, запропонувала загадку.
У хмару слів кожен записав, що він знає про картоплю, вияснили, чи є однакові слова і якими різняться. Далі працювали з текстом "Цікаві факти про картоплю" і обговорювали питання - які факти здивували, про що хотілося б дізнатися більше. Під час віртуальної зустрічі з агрономом дізналися про вирощування картоплі та розв’язали задачу фермера дідуся Петра. Третьокласники, відповідаючи на запитання - чим же цінна картопля - дізналися, що вона не тільки другий хліб для людей, а що з неї отримують крохмаль, який використовують у харчовій, текстильній, паперовій, фармацевтичній промисловості. Та довели, що картопля містить крохаль, провівши дослід. Наступним завданням було переконатися, що ми споживаємо якісні продукти, які не містять крхмалю. На сир крапнули краплину йоду і визначили, що даний сир якісний, бо він не набув фіолетового забарвлення, як у досліді з картоплею. Рефлексійна хвилинка показала, що на уроці панував позитивний робочий творчий настрій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий